Veelgestelde vragen

Wat is de minimale besteleenheid?
Alle kerstpakketten en eindejaarsgeschenken kunt u in elk willekeurig aantal bestellen vanaf 12 stuks per pakket.

Omdat sommige artikelen per verpakkingseenheid worden verkocht kunnen wij helaas niet bij een kleiner aantal leveren. Bent u wel op zoek naar andere aantallen, u kunt altijd even bellen voor opties.

Kan ik een offerte aanvragen?
Ja, dat kan. Op de site kunt u zowel een offerte aanvragen als direct bestellen. Indien u vanuit uw offerte wilt bestellen dan kunt u de offerte voor akkoord per mail of fax beantwoorden, daarna wordt uw bestelling verwerkt in ons ordersysteem en ontvangt u de bevestiging/factuur per mail. Uiteraard kunt u ook direct vanuit de site uw bestelling plaatsen.

Wordt mijn order bevestigd?
Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct uw orderbevestiging/factuur op het door u opgegeven mailadres. Dit is uw bewijs dat uw bestelling in goede orde ontvangen is. Indien u geen mail ontvangt controleer dan uw spambox of neem contact op met onze klantenservice.

Is mijn pakket wel op voorraad?
Het gehele aanbod is op voorraad. Indien een pakket uitverkocht raakt wordt dat op de site vermeld. Indien een pakket sneller uitverkocht is dan de webshop is bijgewerkt nemen wij contact met u op omtrent een passend alternatief. Ook als u er één artikel uit het pakket is uitverkocht nemen wij contact met u op.Wij veranderen niets aan het pakket zonder toestemming van u mocht er iets niet in het pakket meer zijn, het is uiteindelijk uw cadeau dus jullie bepalen.

Wat is de uiterste besteldatum?
Het hele jaar kan u themapakketten bestellen.U kunt vanaf september in onze webshop kerstpakketten bestellen. Het grootbedrijf kan echter vanaf juni bij ons terecht. Wij bezoeken u graag en u bent eveneens welkom in onze showroom. Het advies is om uw pakketten zo vroeg mogelijk te bestellen, want het gehele aanbod is zolang de voorraad strekt. Pakketten raken daardoor uitverkocht naarmate de tijd vordert. Tot enkele dagen voor de kerstdagen nemen wij bestellingen in ontvangst.

Kunnen wij een eigen kerstkaart of brief laten mee verpakken in het kerstpakket?
Ja, dat kan. U dient dit aan te geven in het opmerkingenveld op de bestelpagina. Vervolgens dient u uw kaart of brief binnen 2 weken nadat u besteld heeft of 5 weken voor de gewenste leverdatum aan te leveren. Het mee verpakken van uw kaart of brief doen wij gratis als extra service.

Kunnen de kerstpakketten thuisbezorgd worden?

Ja wij kunnen tegen meerprijs de kerstpakketten laten thuisbezorgen. Wij zijn hier in gespecialiseerd en kunnen dit in heel Europa laten bezorgen. Let op niet elk kerstpakket s hier geschikt voor , vraag ons om advies.

Ik ben iemand vergeten. Kan ik bijbestellen?
U kunt te allen tijde een paar pakketten bijbestellen. Neem contact met ons op en wij regelen het voor u.

Er is na het bestellen geen contact met mij opgenomen, is mijn bestelling juist binnengekomen?
Indien er na enkele dagen nog geen contact met u is opgenomen over uw bestelling, dan kunt u informeren over uw bestelling bel ons op 0226-422505

Wanneer u tijdens kantooruren een bestelling kerst pakketten aan ons doorgeeft, ontvangt u zo snel mogelijk een bevestiging van ons. Heeft u niets van ons gehoord, of heeft u vragen over uw bestelling? Bel dan tijdens kantooruren op het volgende nummer 0226-422505.

Brengt kerstpakketten123 verzendkosten in rekening?
Bij een ordergrootte van minimaal € 3.000,00 leveren wij franco huis (op één adres). Bij kleinere orders die geleverd worden op een pallet berekenen we €62,- tot €85,- euro per afleveradres de prijs hangt af hoe u het bezorgt wil hebben. Wij garanderen tijdige bezorging. Omdat wij het ook zelf afleveren. Gelieve ons wel vooraf te informeren over bijzonderheden met betrekking tot het afleveradres (zoals openingstijden, bereikbaarheid voor grote vrachtauto’s en dergelijke). Uitgezonderd weersomstandigheden. u mag de pakketten ook af komen halen dit is gratis ook heeft u dan meer keuze omdat we dan niet hoeven te plannen.

Wanneer kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
De datum waarop wij uw bestelling bezorgen is altijd in overleg. Geef een datum aan met u voorkeur en wij reageren zo snel mogelijk nadat we gekeken hebben of die datum nog vrij is. Bel of mail daarom voor meer informatie.

Moet ik vooruit betalen?
U betaalt 50% van het orderbedrag vooruit. Na ontvangst van 50% van de order nemen wij u bestelling in behandeling en uiterlijk 5 dagen voor levering betaald u de andere 50%. Niet op tijd betalen van de tweede aanbetaling kan de levertijd vertragen.
Vragen hierover neem contact met ons op tel 0226-422505

Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?
Neem gerust contact op met ons op, wij helpen u graag. U vindt al onze bedrijfsgegevens onder contact.
Of wil je een hele snelle reactie chat met ons.